The Explorers

Vedtægter Bestyrelse Medlemmer Referater Arrangementer Aktiviteter

Afholdte arrangementer: Håndbold og generalforsamling

Dato: 21.11.2008
Sted: Egedalshallen
Arrangører: Charlotte Wederking og Hanne Koustrup

Fredag den 21. november 2008 spillede vi håndbold i Egedalshallen. Connie og Per - professionelle trænere fra HUK - fik på lidt over en time gjort os kampklare. Vi lagde ud med 30 min super-opvarmning, som Connie havde sammensat. Derefter trådte Per til, og vi fik introduktion til håndbolden ved selv at prøve diverse skud og finter. Vi fik lidt hjælp af Caroline, Rebecca og Benedicte - der kunne vise os, hvordan det skulle gøres! Vi afsluttede med en kamp, hvor alle gik godt til den, og kampviljen og -glæde sås hurtig. The Explorers All Stars siger mange tak til Connie og Per, vi kunne ikke have ønsket os bedre trænere.

Skulle du have lyst at fortsætte - har HUK et 'old girls' hold torsdag kl. 20-21 - og vi er alle velkomne. Læs mere her.

Efter træning tog vi hjem til Hanne K. og spiste thai - fra Den hvide Elefant i havnen, hvorefter vi afholdt en god generalforsamling - men rigtig god diskussion og mange gode forslag.

Deltagere håndbold:
Hanne K, Henriette, Anne, Karin, Charlotte F, Mette, Kristina, Nina, Charlotte W
Gæster: Carina, Elisabeth, Christina, Hanne S

Deltagere middag og generalforsamling:
Hanne Bo, Hanne K, Henriette, Anne, Karin, Charlotte F, Mette, Kristina, Nina, Charlotte W
Gæster: Elisabeth, Hanne S



Referencer:

HUK Håndbold 
Den hvide Elefant

Regnskab

Arrangementspris ca. 2650,- incl mad.
Betalt af foreningen; ingen egenbetaling.
 

Invitation:

18. november 2008

Hej Alle

Vi har nu fået sammensat The Explorers All Stars - klar til håndbold på fredag. Se pris, program, dagsorden og deltagerliste for generalforsamling nedenfor, kørselsvejledning vedlagt.

Efter kampen - tager vi hjem til Hanne Koustrup, Bygvænget 260, Kokkedal - og spiser Thai og holder generalforsamling.

Pris
For medlemmer: Træning og middag er gratis for foreningens medlemmer - medbring selv evt. vin/øl til maden (vi sørger for softdrinks)
For gæster: Gæster skal ikke betale for træning og gebyr denne gang. Pris for middag vil være 150 kr. - medbring selv evt. vin/øl til maden (vi sørger for softdrinks)


Program
Kl. 17.15 Vi mødes foran Egedalshallen
Kl. 17.30 Opklædte og klar til opvarmning
Kl. 18.00-19.00 Håndboldtræning og kamp

Kl. ca. 19.30 Vi mødes hos Hanne og spiser
Derefter Generalforsamling

Vel mødt Hanne K & Charlotte W (9955 9021)


-----------------------

3. november 2008

Vores næste arrangement er generalforsamlingen fredag den 21. november 2008. Vi skal denne gang spille håndbold på højt plan!!!

Mødetid: kl. 17.15
Mødested: Foran Egedalshallen, Holmegårdsvej 101, 2980 Kokkedal - se kort vedlagt.
Pris/medlem: Aktivitet betales af foreningen - mad/drikke er ikke helt på plads endnu - evt. pris følger
Pris/gæst: Aktivitet betales extraordinært af foreningen - mad/drikke skal betales - pris følger

Program:

  •  Først omklædning
  •  Så er der opvarmning fra kl. 17.30-18.00
  •  Herefter går vi i gang

Vi har fået 2 garvede trænere til at træne os - Connie og Per, som i mange år har været en fast del af HUK (lokal håndboldsklub). Efter strabassene vil vi arrangere lidt mad - og generalforsamling - det er dog ikke helt på plads, hvor og hvordan vi gør det - men det skal I nok få at vide inden dagen.

Vi skulle meget gerne være 14 til håndbold…. minimum 12.. Håber på stor tilslutning fra jer alle - og gæster er naturligvis velkomne.

Vær søde at meld tilbage på denne mail el. til Hanne K (hanko@dongenergy.dk) el. Charlotte (chawe@dongenergy.dk) inden den 14. november !

Dagsorden generalforsamling

1. Valg af dirigent - Hanne K. foreslås
2. Formandens beretning v/Charlotte W.
3. Godkendelse af regnskab 2008 og budget 2009 v/Hanne Bo
4. Fastsættelse af datoer for 2009 - bestyrelsen foreslår: 15.03.2009, 14.06.2009, 06.09.2009 og 07.11.2009
5. Behandling af indkomne forslag til arrangementer - bestyrelsen foreslår: årlige temaer: Udflugt, sport/aktivitet, kultur og personligt
6. Suppleringsvalg til bestyrelsen - suppleanten er gået ud, og vi skal derfor have valgt en ny
7. Eventuelt

Glæder os til at se jer alle sammen!
Charlotte & Hanne K